Brändimateriaalien kokoaminen
Tein listan brändimateriaalien osa-alueista, joitten avulla voit koota oman brändiohjeistosi yrityksellesi.
Tämä on osa brändäyssarjaani, jossa kerron, miksi eri osa-alueet kuuluvat mielestäni hyvään brändipakettiin ja miten ne muodostetaan sekä mitä ottaa huomioon.
1. Meidän tarinamme
2. Brändin tiekartta. Minne olemme menossa
3. Yrityksemme arvot
4. Suhde asiakkaaseen
Side brändin ja asiakkaan välillä jonka tärkeys korostuu eritoten jälleenmyynnissä sekä palvelusektorilla.
5. Persoona
Brändi henkilönä, millainen ihminen brändi olisi?
6. Maineemme nyt
Kuluttajan näkemys siitä, kenelle brändi on tarkoitettu.
7. Kulttuuri
True fan ja kulttiseuraajien haaliminen. Vahvasti sidoksissa brändin kotimaahan.
8. Viestinnän henki
9. Fysiikka
Brändin fyysinen ilmentymä, pakkaus, värit, markkinointimateriaalien ilme
10. Logomme
11. Värikarttamme
12. Fontit ja typografia
13. Tyyliohjeet
14. Markkinoinnin roolit & kontaktit
Kommentit
Lähetä kommentti