Brändimateriaalien kokoaminen

Tein listan brändimateriaalien osa-alueista, joitten avulla voit koota oman brändiohjeistosi yrityksellesi.

Tämä on osa brändäyssarjaani, jossa kerron, miksi eri osa-alueet kuuluvat mielestäni hyvään brändipakettiin ja miten ne muodostetaan sekä mitä ottaa huomioon.


1. Meidän tarinamme

2. Brändin tiekartta. Minne olemme menossa

3. Yrityksemme arvot

4. Suhde asiakkaaseen

Side brändin ja asiakkaan välillä jonka tärkeys korostuu eritoten jälleenmyynnissä sekä palvelusektorilla.

5. Persoona

Brändi henkilönä, millainen ihminen brändi olisi?

6. Maineemme nyt

Kuluttajan näkemys siitä, kenelle brändi on tarkoitettu.

7. Kulttuuri

True fan ja kulttiseuraajien haaliminen. Vahvasti sidoksissa brändin kotimaahan.

8. Viestinnän henki


9. Fysiikka

Brändin fyysinen ilmentymä, pakkaus, värit, markkinointimateriaalien ilme

10. Logomme

11. Värikarttamme

12. Fontit ja typografia

13. Tyyliohjeet


14. Markkinoinnin roolit & kontaktit



Kommentit

Suositut tekstit